Money Datası ile Etkinizi Ölçün!

Doğru hedefleme modelleri ve ileri modelleme analizleri ile müşterinizi daha iyi tanıyın.

Mimeda Money kanalında biz müşterilerimizin satın alma alışkanlıklarını, lokasyonlarını, yaşam evreleri ve tarzlarını, favori ürünlerini, seyahatlerini ve satın alım tercihlerini harmanlayarak anlamdırılabilir bir verihavuzu oluşturuyoruz. Bu kanal altında bu havuzu yorumlayarak tüketim ve sepet analizleri, potansiyel müşteri analizi, değer ve yaşam analizleri gibi içgörüler çıkartıyoruz.

17 M

Aktif Money Müşterisi

+100

Premium Yayıncı Websitesi

%87

Hane Penetrasyonu

2631

Yurtiçi Mağaza

20M

Premium Websitesi Tekil Kişi Erişimi

Birincil Müşteri Datası ile Hedefleme

Doğru hedefleme yetenekleri ve ileri modelleme analizleri

Demografi

Değer

Yaşam Evresi

Yaşam Tarzı

Alışveriş Alışkanlığı

Lokasyon

Mağaza Tercihi

Hobiler

Seyahat

Araç Sahipliği

Evde Ne Bitti?

Tam Bana Göre

Kayıp ve Pasifleşme

Fırsat ve Favori Ürünler

Sağlıklı Yaşam

Satın alma işlemi öncesi, sırası ve sonrasında müşterilerimize her temas noktasında ulaşın

Müşteri Sayınızı

2

Katına çıkartın.

1 yılda ürünlerinizi alanların sadece ortalama

%20'si

+3 kere ürünlerimizden alıyor.

Ortalama

2.5M

kişi sizin ürün kategorinizden alışveriş yapmıyor.