Mimeda

Markanızı doğru müşterinin önüne çıkarabilmek için yaratıldı!

Mimeda, Migros tarafından kurulan Türkiye’nin ilk perakende medya firmasıdır. Dünyanın en hızlı büyüyen medya trendi olan perakende medyasını Türkiye’de birçok perakendeci için kurup, değerli reklamverenlerle buluşturan tek platformdur.

Perakende medyası nedir? Perakende medya, müşterilerin satın alma anında onlara doğru reklamı göstermeye odaklanan medya türüdür. Dünyadaki tüm perakendeciler, kendilerine ait mağaza, online ticaret siteleri, içerik imkanlarını perakende datasıyla entegre ederek reklamverenin önüne çıkartmaktadır. Perakende medyasını diğer medya türlerinden ayıran en büyük özellik, medya kanallarının çoğunun perakende satın alma datasıyla entegre olmasıdır.

Perakende medyası olarak değerlendirilen kanallar hangileridir?

Mimeda’da birçok perakendeciye ait datayla çevrili pazarlama ve iletişim kanalı bulunuyor;

  • Migros grubu Mağaza içi dijital ekranlar, giriş sensörleri, kasa alanları, reyon arası uygulamaları (Migros, Mion, Macrocenter mağazalar)
  • E-bebek mağaza içi dijital ekranlar, giriş sensörleri, reyon arası uygulamalar
  • Sarıyer Market & Özhan Marketler mağaza giriş sensörleri, reyon arası ve kasa uygulamaları
  • Migros Sanal Market & Hemen Online perakende alanları
  • Vaga online perakende alanları
  • Oliz ve Mobilet online perakende alanları
  • Migros TV Youtube Kanalı
  • CRM ve Sosyal Medya Uygulamaları

Firmanıza Mimeda’nın etkili medya kanallarını anlatmayı ve sizleri doğru müşterilerle buluşturmayı çok isteriz.