Mimeda, Migros tarafından kurulan Türkiye’nin ilk perakende medya firmasıdır. Dünyanın en hızlı büyüyen perakende medya trendini Türkiye’de birçok mağaza ile buluşturuyor.
Perakende medya, müşterilerin satın alma anında onlara doğru reklamı göstermeye odaklanan medya türüdür. Tüm perakendeciler, mağaza içi reklamcılıktan faydalanır.
1997 yılında, dünya genelinde CRM kavramı henüz yeni tartışılmaya başlanmışken, Migros Türkiye’de bir ilke imza atarak sadakat kart uygulaması Migros Club'ı hayata geçirdi.
Migros, sadakat programı Money’in yaygınlaşması ile CRM tarafına daha da yoğunlaşarak kişiselleştirilmiş müşteri mesajlaşmasını gerçekleştiren Türkiye’nin ilk perakendecilerinden oldu.
Global lider perakendeciler ile eş zamanlı olarak mağaza içi reklam ve müşteri iletişimi çözümlerine önem veren Migros, 2010 yılı itibari ile çeşitli formatlarında mağaza içi dijital ekranlar ile hizmet vermeye başladı.
Sosyal Medya ve Dijital Reklam Çözümlerinin yükselişe geçmesi ile kurulan Migros TV, markanızı ve ürünlerinizi öne çıkarabileceğiniz tarifler, sağlık ipuçları ve tanıtım videoları gibi içerikleriyle Türk perakendecileri arasında en yüksek abone sayılarına sahip kanallardan biri olarak öne çıkıyor.
Migros, medyanın üçüncü dalgası olarak kabul edilen Perakende Medya’nın önemini erken fark ederek Türkiye’nin ilk perakende medya şirketi Mimeda’yı kurdu. Mimeda, markaların satın alma noktasında en doğru müşteriye en uygun mecra üzerinden ulaşmasını sağlıyor; yalnızca hızlı tüketim ürünleri değil, otomotivden bankacılığa kadar birçok sektöre etkili çözümler sunuyor.
Markaların dijital vitrinlerde öne çıkmasını sağlayan 'Sponsorlu Ürün' ve 'Sponsorlu Marka' çözümler Migros Sanal Market ve Migros Hemen için geliştirildi.
Prodüksiyon kapasitemizi genişletmek ve büyük bütçeli prodüksiyonları hayata geçirmek için LAB34 ile birleşme gerçekleştirdik.
Veri analitiği, veri bilimi ve reklam teknolojileri projelerimizi inovasyon ekosisteminin merkezine taşıdığımız yeni ofisimizle artık Dijitalpark Teknokent Ataşehir’deyiz. Bu adım, teknoloji odaklı büyüme stratejimizin önemli bir yansıması.