EN  /  TR

Markanızı doğru müşterinin önüne çıkarabilmek için yaratıldık!

Mimeda Ekip

Mimeda Nedir?

Mimeda, Migros tarafından kurulan Türkiye’nin ilk perakende medya firmasıdır. Dünyanın en hızlı büyüyen perakende medya trendini Türkiye’de birçok mağaza ile buluşturuyor.

Migros Mağazası

Perakende Medyası Nedir?

Perakende medya, müşterilerin satın alma anında onlara doğru reklamı göstermeye odaklanan medya türüdür. Tüm perakendeciler, mağaza içi reklamcılıktan faydalanır.


En Özel Anılarımızdan Bazılarını Keşfedin.

1997

Money

1997 yılında, dünya genelinde CRM kavramı henüz yeni tartışılmaya başlanmışken, Migros Türkiye’de bir ilke imza atarak sadakat kart uygulaması Migros Club'ı hayata geçirdi.

1999

CRM

Migros, sadakat programı Money’in yaygınlaşması ile CRM tarafına daha da yoğunlaşarak kişiselleştirilmiş müşteri mesajlaşmasını gerçekleştiren Türkiye’nin ilk perakendecilerinden oldu.

2010

Dijital Ekranlar

Global lider perakendeciler ile eş zamanlı olarak mağaza içi reklam ve müşteri iletişimi çözümlerine önem veren Migros, 2010 yılı itibari ile çeşitli formatlarında mağaza içi dijital ekranlar ile hizmet vermeye başladı.

2012

Migros TV

Sosyal Medya ve Dijital Reklam Çözümlerinin yükselişe geçmesi ile kurulan Migros TV, markanızı ve ürünlerinizi öne çıkarabileceğiniz tarifler, sağlık ipuçları ve tanıtım videoları gibi içerikleriyle Türk perakendecileri arasında en yüksek abone sayılarına sahip kanallardan biri olarak öne çıkıyor.

2021

Mimeda

Migros, medyanın üçüncü dalgası olarak kabul edilen Perakende Medya’nın önemini erken fark ederek Türkiye’nin ilk perakende medya şirketi Mimeda’yı kurdu. Mimeda, markaların satın alma noktasında en doğru müşteriye en uygun mecra üzerinden ulaşmasını sağlıyor; yalnızca hızlı tüketim ürünleri değil, otomotivden bankacılığa kadar birçok sektöre etkili çözümler sunuyor.

2022

Sponsorlu Reklam Çözümleri

Markaların dijital vitrinlerde öne çıkmasını sağlayan 'Sponsorlu Ürün' ve 'Sponsorlu Marka' çözümler Migros Sanal Market ve Migros Hemen için geliştirildi.

2024

Prodüksiyon Hizmetleri

Prodüksiyon kapasitemizi genişletmek ve büyük bütçeli prodüksiyonları hayata geçirmek için LAB34 ile birleşme gerçekleştirdik.

2025

Teknopark

Veri analitiği, veri bilimi ve reklam teknolojileri projelerimizi inovasyon ekosisteminin merkezine taşıdığımız yeni ofisimizle artık Dijitalpark Teknokent Ataşehir’deyiz. Bu adım, teknoloji odaklı büyüme stratejimizin önemli bir yansıması.